Konuşanlar 12. Bölüm

Paylaş
Ekle
  • katma 28 Tem 2020
  • 8 Ağustos Cumartesi Gösterisine Bilet Satın Almak için: www.biletix.com/etkinlik/ZHF06/ANKARA/tr
    15 Ağustos Cumartesi Gösterisine Bilet Satın Almak için: www.biletix.com/etkinlik/ZHF07/ANKARA/tr
    22 Ağustos Cumartesi Gösterisine Bilet Satın Almak için: www.biletix.com/etkinlik/ZHF08/ANKARA/tr
    29 Ağustos Cumartesi Gösterisine Bilet Satın Almak için: www.biletix.com/etkinlik/ZHF09/ANKARA/tr
    Konuşanlar Her Salı 15:00'te TRclip Kanalımızda! ✨
    Ayrıca Her Cuma Daha Önce Yayınlanmamış Kahkaha Dolu Anları ile "Ekstralar" Bölümü Sizlerle..
    ►Kanala abone olmayı unutmayalım ve en beğendiğiniz şakaları yoruma yazabilirsiniz.. 🤗🤗
    ►Konuşanlar kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. Konuşanlar kanalına abone olmak için: bit.ly/3dnWD01
    Hasan Can Kaya Instagram Hesabı: hasancankayahck
    #Konuşanlar #HasanCanKaya #KonuşanlarTalkShow
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 100

  • Konuşanlar
    Konuşanlar  6 gün önce +102

    8 Ağustos Cumartesi Gösterisine Bilet Satın Almak için: www.biletix.com/etkinlik/ZHF06/ANKARA/tr

    15 Ağustos Cumartesi Gösterisine Bilet Satın Almak için: www.biletix.com/etkinlik/ZHF07/ANKARA/tr

    22 Ağustos Cumartesi Gösterisine Bilet Satın Almak için: www.biletix.com/etkinlik/ZHF08/ANKARA/tr

    29 Ağustos Cumartesi Gösterisine Bilet Satın Almak için: www.biletix.com/etkinlik/ZHF09/ANKARA/tr

    • Nurseher Sevindik
      Nurseher Sevindik Gün önce +1

      Cem gelinoğlu getir abi nolur 🌹🌹

    • Bülent Sarıgül
      Bülent Sarıgül 3 gün önce +1

      @UĞURCAN BAYCAN inş kardeşim 😂

    • UĞURCAN BAYCAN
      UĞURCAN BAYCAN 3 gün önce +2

      Bülent Sarıgül Hiç sorma hep takla gel , tutsa yazacağım zaten 😂

    • Bülent Sarıgül
      Bülent Sarıgül 3 gün önce +1

      @UĞURCAN BAYCAN noldu lan yattı mı kuponlar

    • Burak_G997
      Burak_G997 5 gün önce

      Ses kalitesi bozuldu Videonun yarisindan sorna

  • Bayram İnce
    Bayram İnce 8 saatler önce

    Kanalı bilmeyenler şanslı bence eninde sonunda tanıyacaklar 3 tekrardan 36 gün kârdalar bugün icin

  • Emre Aslantaş
    Emre Aslantaş 8 saatler önce

    Kanka Zorlu Psm'de kapalı gişe bir gösterini şimdiden görebiliyorum. O derece iyi gidiyorsun. Çok yakın zamanda gösterine de geleceğim

  • Hiloş şş
    Hiloş şş 8 saatler önce

    Aytek abi beni bull✌️

  • Hakan Demir
    Hakan Demir 9 saatler önce

    Altıma sıçtım muaazzzaam

  • GUNUMUZDE YOUTUBE
    GUNUMUZDE YOUTUBE 9 saatler önce

    1 saatlik video reklamlarla birlikte 1.5 saat biliyordum buraların acunu olacağını

  • Tuğra Cabuoğlu
    Tuğra Cabuoğlu 18 saatler önce +1

    Hasan araya girme de reklam izleyelim adam gibi

  • sevdam 07
    sevdam 07 19 saatler önce +1

    yine çok güzel bir proğram o kadar sıkıntıma rağmen güldürdügünüz için çoooooook tşk ler

  • ŞEREF KABAK
    ŞEREF KABAK 20 saatler önce +2

    Efsanesin sen ya

  • Anlamsiz Imgec
    Anlamsiz Imgec 21 saatler önce +1

    En azından haftalık 20 kişiye gönderiyorum kalite izlemek istiyorsan diye. Vallahi hasancim bana borclusun

  • Ekin Turan
    Ekin Turan 21 saatler önce +1

    Çok iyi bölüm olmuş yaa böyle devam lütfen fena sardınız şu pandemi olayları bitince bir gün ben de gelip izlemek istiyorum

  • سندريلا
    سندريلا 23 saatler önce +1

    ممكن تنزلي حلقات من مسلسل الاصطدام بلييز

  • Mehran ve Sayna
    Mehran ve Sayna Gün önce +1

    insan bi videou 10 15 kere izler mi ?

  • Hüdayi Genci
    Hüdayi Genci Gün önce +1

    34:23 mimiksiz izliyordum ama buna haykırdım 😂😂

  • İçim Özdemir
    İçim Özdemir Gün önce

    Hanımcılık kazandı. 😋

  • Ali Özden
    Ali Özden Gün önce +1

    Tam bir fırlama program, çok gülüyorum...

  • Yavuzhan Davulcuoglu
    Yavuzhan Davulcuoglu Gün önce +1

    en iyi bölüm budur nettt💯💯

  • moWO
    moWO Gün önce +1

    en komik program buydu,50 dk güldüm,keşke 5 sene önce çıksaymışsın hocam,teşekkürler.ünlü alma böyle daha iyi .standupını izlemek isteriz ,inş hep böyle devam eder.

  • Ahmet D.
    Ahmet D. Gün önce +1

    Aytek killa hakan gibi konuşuyor

  • Emre Akgül
    Emre Akgül Gün önce +3

    Efsanesin abi

  • ÖMER FARUK
    ÖMER FARUK Gün önce +3

    İnşallah bir gün❤️

  • Şafak Sayın
    Şafak Sayın Gün önce +4

    İzlemeye doyum olmuyor.

  • iskele sancak
    iskele sancak Gün önce +2

    Abi bir an var , tahtaya çarpı atacağın zaman bi isimleri unuttuğun ,aha neydi la ismi dediğin . O sahnede tek adrenalinli anın o heralde . Müthiş

  • Emir Ulkr
    Emir Ulkr Gün önce +2

    Her kesimden insanlar var çok güzel. Ama 2 gun sonra olur da artik parası olanlar izlemeye gelirse o zaman sıkıntı ve bu aldığım tadı verir mi bilmiyorum.
    Hayat ettim ve verme di.

  • Ahmet Çam
    Ahmet Çam Gün önce +3

    Bu kadar komedi dükkanında eğleniyordum, artık konuşanlarında müptelası oldum :)

  • Ogz Tnr
    Ogz Tnr Gün önce +4

    medeni hukuka göre kuşun senin eşyandır.maliki sensindir.

  • Denis
    Denis Gün önce +6

    Aytek cok samimi sempatik geldi bana yaaa. itici yazmislar ama itici bi hareketini gormedim sahsen.

  • Öz Gür
    Öz Gür Gün önce +3

    Hasan can benim yorumu beğenmezsen trollerim 😀😀🥺

  • Denis
    Denis Gün önce +2

    Seren'in arkadaslari yorum birakmis mi diye geldim bi tane yorum goremedim. Seren selamlar :

  • Korhan DÖNMEZ
    Korhan DÖNMEZ Gün önce +3

    Ankara'ya gelmeni bekliyorum Hocam. Direkt bilet alacağım, sahneye de çıkabilirim umarım...

  • Bilgi Kurdu
    Bilgi Kurdu 2 gün önce

    Bi boka yaramayan bel altı konuşarak milleti güldürmeyi amaçlayan program.

  • MACHiNA HATTAB
    MACHiNA HATTAB 2 gün önce

    Selamun aleyküm denmesinde komik olan ne ?

  • Koray Afet
    Koray Afet 2 gün önce +3

    net en iyi 2 bölümden biri

  • onur ferger
    onur ferger 2 gün önce +2

    Reklam da almaya başlamışsın ;) hadi yine iyisin
    Tekrar hatırlatıyorum unutma bizi

  • Melis Ycn
    Melis Ycn 2 gün önce +2

    Aytek ismini duyunca çghb2 de ki skeç aklıma geldi “o ne lan sucuk markası gibi “hxndjxndjnx😂

  • Believe The Science
    Believe The Science 2 gün önce +3

    Her hafta daha çok güldürüyorsun Hasan Can Kaya, müthiş bir enerjin var.
    Konuklar kendini programa ait hissedip yardırınca tam bir sanat eseri çıkıyor ortaya.

  • Ülkü İrem Bozkurt
    Ülkü İrem Bozkurt 2 gün önce +3

    Bölümlerin kalitesi her geçen gün artıyor gerçekten. Haftada 2 bölüme de çıksa keşke gidemiyoruz bari buradan avuturduk kendimizi.

  • Musab Aydınlık
    Musab Aydınlık 2 gün önce +3

    Abi ilerde çok iyi yerlere geleceksin yapacak bir şey yok seni birdaha göremeyeceğiz

  • Sıfır Abone
    Sıfır Abone 2 gün önce +2

    ''oğlum'' aytek

  • Ebubekir TUĞ
    Ebubekir TUĞ 2 gün önce +2

    13. Bölümü neden gelmiyor problem yok İnşAllah

  • Ataya Sadakat
    Ataya Sadakat 2 gün önce +3

    Reis seni yeni kesfettigim icin kendime aciyorum. Harika bir is yapmissin programda gorusmek uzere :)

  • Halitkin
    Halitkin 2 gün önce +2

    58:13 Kapağa gel :D

  • Scoop Shop
    Scoop Shop 2 gün önce +3

    Bu hasan dediğiniz arkadaşı metrobüste görmüştüm.Sürekli bakıyorum ben bu adamı biyerden hatirliyorum diye.Megersem burdanmis sasirdim😊

  • Serkan Ersoy
    Serkan Ersoy 2 gün önce +2

    Çok komik valla

  • Mücahid Gaming
    Mücahid Gaming 2 gün önce +3

    Bide Gökay kel o da beni karıştırsın diye dua ediyor 😂😂😂😂

  • Hakan kaçar
    Hakan kaçar 2 gün önce +2

    Derya ameliyatci bekliyorum kac gundur.cvp bile yazmadin

  • Sabri Alevli
    Sabri Alevli 2 gün önce +1

    Aytek abiyi çıkışta döven var mı

  • Sfk Sn
    Sfk Sn 2 gün önce +2

    Hasan hocam ,ekibin ve sen harikasınız ingiltere’den selamlar.Bu arada arka planda bazı yerlerde ki gülme efekti fazla geldi ,kulaklık’da dikkat dağıtıyor.Teşekkürler sizleri seviyoruz

    • Caner Ç
      Caner Ç Gün önce

      efekt yok yalnız :d

  • arzu erdem
    arzu erdem 2 gün önce +2

    cok guzel,samimi bir bolum olmus

  • D K
    D K 2 gün önce +2

    Unluleri cagirmayin, kasilip duruyorlar. Onlar olmadan daha samimi ve guzel bir program oluyor.

  • Mstf
    Mstf 2 gün önce +2

    bende alkışlıyorum kardeşim seni, birinci bölümden beri izliyorum, ku.sura bakma hep beleş ama ne yapalım yurt dışı, bir gün belki sen gelirsin buralara o zaman paramızı ütersin :P

  • Mehmet İlhan
    Mehmet İlhan 2 gün önce +2

    Didem arayıp da bulamadığı mühendis sanırım benim 😂😂😂😂😂

  • The FailArmy
    The FailArmy 2 gün önce +2

    Lütfen dünyanın en iyi fail'leri için kanalıma göz atın derim

  • Kaan Mehmet
    Kaan Mehmet 3 gün önce +1

    Format guzel ama izleyenlerin kahkahasini, alkisini hafif kisarsaniz daha rahat izlenilebilir.

  • Çağlar şimşek
    Çağlar şimşek 3 gün önce +2

    Tek kelime mükemmel bir doğaçlama

  • Gökhan Tosun
    Gökhan Tosun 3 gün önce +2

    Artık 1 saat bile 15 dakika gibi geliyor izlerken

  • panda panda
    panda panda 3 gün önce

    44:40

  • Azar Bayramov
    Azar Bayramov 3 gün önce +3

    Gerçekten her bölümünü izledikçe insan stressden uzaklaşıyor. Sağolasın HasanCan 🙂👍

  • Sultan San
    Sultan San 3 gün önce +2

    Hala trendlerde 💃🙏😘

  • Ezgi Özer
    Ezgi Özer 3 gün önce +2

    Yine efsssoosun

  • Mehmethan
    Mehmethan 3 gün önce +1

    iyi program ama bu sıkıntı yok'a bu kadar takman çok saçma. çok yargılayıcı bi tavır. insanlar senin istediğin gibi olmak zorunda değil.. kimseyi tek cümlesine göre yargılayamazsın yani. bunu törpülersen itici değil, sevilen biri olursun👍

  • HUN
    HUN 3 gün önce +2

    8:43 🤣🤣

  • Ahmet Hilmi Güven
    Ahmet Hilmi Güven 3 gün önce +3

    Abi bu videoyu bayrama beklettim güleyim diye . Bayram şekeri gibi geldi yemin ediyorum , harikasın dhdlfjflgkgkgk

  • Furkan Taş
    Furkan Taş 3 gün önce +2

    Haftada 2 bölüm istiyoruz abi inş Eylül’de yaşarsam seni izlemeye gelmek istiyorum 😂😂

  • panda panda
    panda panda 3 gün önce +2

    25:00

  • Mehmet Akif Gündüz
    Mehmet Akif Gündüz 3 gün önce +2

    çok iyi bir bölüm daha

  • Tarık Çam
    Tarık Çam 3 gün önce +3

    zor iş yöneten için

  • Hayrullah M.
    Hayrullah M. 3 gün önce +8

    12 bölümün zirvesiydi. Bir de olası bir sezon bitiminde All Star yapılsa efsane olur.

  • Hezarfen Çelebi
    Hezarfen Çelebi 3 gün önce +3

    Yurt dışı gösterilerin olacak mı reis ?

  • Emir Türk
    Emir Türk 3 gün önce +3

    Çok güzellll! Haftada iki kez olsun butonuu

  • ozgur ka
    ozgur ka 3 gün önce +3

    ekstralar cumartesileri mi geliyordu yav

    • ozgur ka
      ozgur ka 2 gün önce

      İdris Bakırhan evet yorumu yazdıktan yarım saat sonra geldi zaten bölüm 😂🤗

    • İdris Bakırhan
      İdris Bakırhan 2 gün önce

      Extralar cuma yayınlanıyor

  • onur bakırhan
    onur bakırhan 3 gün önce +3

    Bu bölüm de müthiş olmuş 👏👏

  • seanpenn08
    seanpenn08 3 gün önce +9

    kayseri'li mekan batıran kızı nasıl konuk almazsın yav.

  • Can Bozkurt
    Can Bozkurt 3 gün önce +3

    hahaha güzel beğendim

  • İdris Bakırhan
    İdris Bakırhan 3 gün önce +2

    Bayramda da trend.. 👏🏼👏🏼👏🏼🍬🍬🍬

  • AHMET BULUNTU
    AHMET BULUNTU 3 gün önce +4

    Nusret'in sonunu gelecek haftaki programa koysaniza merak ettim, sonuç olumsuz gibi ama olsun umut fakirin ekmeğidir NUSRET 😂

  • Kerem Girgin
    Kerem Girgin 3 gün önce +3

    Ekstralar gelsin

  • Cem Baran Erdoğan
    Cem Baran Erdoğan 3 gün önce

    ulan o nasıl program kapatmak intihar mektubu gibi =)))) Yani yanlış anlama bu yorumu attım ama yarın intihar edersen zevkli olmaz. Biraz ünlü ol sonra et Bizde az daha üzülelim =)

  • Gtadakiadam_cj
    Gtadakiadam_cj 3 gün önce +4

    Videodaki horoz kim dödmdm durmadan gülüyo

  • imupx
    imupx 3 gün önce +2

    Mukemmel bir platform elinize emeginize saglik

  • ayşenur kılıç
    ayşenur kılıç 3 gün önce +2

    Biri seviyor diye geldiğim noktaya bak. Beraber programa gitsek delirtirdi herhalde cevapları

  • Enduro Kafası
    Enduro Kafası 3 gün önce +2

    Yakında oradayım kanka.

  • muhammet yasin karadereli
    muhammet yasin karadereli 3 gün önce +3

    Kral başarıların daim olsun.. Çok zeki çok başarılı bi insansın sayende gülüyoruz eyw

  • Ömer Karabağ
    Ömer Karabağ 3 gün önce +3

    Yine hanımcılık kazanmış

  • Sergen Sevgilican
    Sergen Sevgilican 3 gün önce +2

    İlk bolumden beri izliyorum program şarap misali gün geçtikçe daha da güzelleşiyor bize bu programı izleme imkanı sağladığınız için teşekkür ederim Hasan Can Kaya ve ekibi 🙏

  • AYO Studios
    AYO Studios 3 gün önce +2

    1 saattir kesintisiz güldüm

  • Xd Xd
    Xd Xd 3 gün önce +3

    rezalet

  • fatih akkocaoğlu
    fatih akkocaoğlu 3 gün önce +1

    abi tekrar leman'da çıksana orada biletler ucuzdu

  • Ugur Uza
    Ugur Uza 3 gün önce +2

    👏👏👏👏👏

  • Alper Başar
    Alper Başar 3 gün önce +2

    Kafe batıran kızın enerjisine bayıldım. Bazen yorum yazınca tanışılıyor ya nasıl oluyor o?

  • Binks Sake
    Binks Sake 3 gün önce +1

    İlk defa denk geldim ve çok eğlendim 👏👏👏

  • BİR SEVGİLİSİ OLAN
    BİR SEVGİLİSİ OLAN 3 gün önce

    HASAN ADAMSAN BENİ DAVET EDERSİN

  • abdullah kömür
    abdullah kömür 3 gün önce +1

    çok iyi

  • Nübar Haciyeva
    Nübar Haciyeva 3 gün önce

    15:36😂😂😂

  • ABDURRAHMAN ŞİRE
    ABDURRAHMAN ŞİRE 3 gün önce +1

    Sosyal mesafe iyi korunmuş 👍

  • bilal kucuk
    bilal kucuk 3 gün önce

    Ya birazdaha uzun olsun artık çok güzel yapıyorsunuz bütün yayını koysanız daha güzel olur

  • Murad qara
    Murad qara 3 gün önce +1

    en efsane bölümlerden biri olmuş

  • Masallah Karaman
    Masallah Karaman 3 gün önce +1

    Diyarbakıra gelmeyi düşünüyor musun:)

  • Hüseyin Arslan
    Hüseyin Arslan 4 gün önce +2

    Abi ekstralar yerine böyle kesmeden biçmeden 1 saat olsun bundan sonra be

  • Tayfun Yılmaz
    Tayfun Yılmaz 4 gün önce +1

    Her hafta daha da iyiye gidiyor program. 1 program 1 saat olup da 20 dakika gibi hissettirir mi ya. Ünlü falan da gelmesin gerek yok abi böyle daha doğal ortam. Tek ricam çok fazla cut yapmayın olabildiğince raw izleyelim olan biteni süre uzasın önemli değil yani. Hasan kime böyle yorum yaptıysam 1 yıla bozuldu gitti, gözünü seveyim sende bozma kendini hep böyle kal biz seninle her yere geliriz her yerde destekleriz sıkıntı yok yeter ki böyle kal yani. En kısa zamanda Antalya' ya bekliyoruz.