Mars'tan Renkli Fotoğraflar Geliyor! Sanki Dünya gibi!

Paylaş
Ekle
  • katma 20 Şub 2021
  • NASA'nın Temmuz ayında gönderdiği ve Mars'a perşembe gecesi ulaşan Perseverance'tan yeni görüntüler geliyor. Mars'ın yüzeyine dair birçok ipucu barındıran görseller görenleri büyülüyor.
    Henüz Abone Değilseniz, Türkiye ve Dünya'dan En Güncel Haberler İçin Haber Global'e Abone Olun: trclip.top/ctc-a9ZUIg0_5HpsPxEO7Qg
    Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
    trclip.top/ctc-a9ZUIg0_5HpsPxEO7Qgjoin
    haberglobal.com.tr/
    HaberGlobal/
    HaberGlobal
    haberglobal
    Abone Olun ► bit.ly/2FnCDeW
    Haber Global Frekans Bilgileri;
    Digiturk 47. Kanal
    D-Smart 42. Kanal
    Tivibu 46. Kanal
    Kablo TV 71. Kanal (HD)
    Kablo TV 910. Kanal (SD)
    Turkcell TV+ 46. Kanal
    Türksat 3A HD Frekans: 12685Mhz Pol:H S.Rate:27500 FEC:2/3
    Türksat 4A SD Frekans: 12379Mhz Pol:V S.Rate:27500 FEC:3/4
    #haber #gündem #sondakika

YORUMLAR • 70

  • Kerim Ekrem
    Kerim Ekrem 9 saatler önce

    Marsta yapılan calışmalarda geçmişte yaşanmış bir hayat izine rastlanırsa bilin ki dünyanın sonu da bu gezegen gibi olacaktır.

  • fehmi Demiröz
    fehmi Demiröz 14 saatler önce

    Hepsi simülasyon Zaten burası Dünya yol bile var ama asfalt yok :)

  • masterChef
    masterChef 19 saatler önce

    Beş yaşındaki çocuk işi

  • Taleh Telecom
    Taleh Telecom Gün önce

    Abi orda karona marona var ?orda deuesen birdefelik karantindi forever

  • Ömer Femas
    Ömer Femas Gün önce

    NASA ile tayyibi çuvala koymuşlar tayyiip bas bas bağırmaya başlamiş NASA benden daha fazla yalan söylüyor diye

  • Burak Muslu
    Burak Muslu Gün önce

    la olum foto yalan meteor düşüyor 2 dir hani nasa uzay ajansı uyarısı bile olmadı adamların aya gitme hikayesi bile yalan

  • şevki özbilen
    şevki özbilen 2 gün önce

    SİZ DE ANLATARAK REKLAMLARINA DESTEK OLMAYA DEVAM EDİN LÜTFEN. ANLATILANLARA SİZ İNANIYOR MUSUNUZ?

  • şevki özbilen
    şevki özbilen 2 gün önce

    GERÇEK DEĞİL. KİMLSE MARSA FALAN GİTMEDİ. BU NASANIN AMERİKANIN BÜYÜK OLDUĞUNU DÜNYAYA REKLAM ETMEK İÇİN KULLANDIĞI PROPAGANDA

    • Poyraz Kök
      Poyraz Kök 2 gün önce

      He zaten bi siz akıl ettiniz bunları tüm dünya aptal zaten çok zekisiniz siz heralse

  • sokrates s
    sokrates s 2 gün önce

    la olm inanmayın bunlara :)

  • Aybars Han
    Aybars Han 2 gün önce

    nasa, area51, antartika GRÖNLAND ve mars..... birleştir halkaları filozof olmaya gerenk yok 😏

  • gokturk
    gokturk 2 gün önce

    Daha once nasanin mars diye yayinladigi 2 foto biri misir biride turkiye de cikti 😂 kim bilir bu goruntuler dunyanin neresinden 🤷‍♂️

  • Mali Kiyak
    Mali Kiyak 3 gün önce

    Ulan köyde telefon çekmiyor bunlar 480 milyon km den renkli fotoğraf gönderiyor 😄 sende dön nasa sende dön ama açıktan al 😂

  • Rıdvan Erden Gizemli Sırlar

    Gerçek değil, studio ortamında çekilmiş görüntüler..

  • alpacino the
    alpacino the 3 gün önce

    Kentsel dönüşüm olmuş yeni binalar yapılacak sabredin 🙂

  • Enes Aydemir
    Enes Aydemir 3 gün önce

    Zaten Dünya Değilmi?

  • Erhan Demir
    Erhan Demir 3 gün önce +1

    Burası uzay degilki çıplak bir çöle benziyor
    Uzay böyle değildir çok değişiktir
    Bu amerikalılar çöle uzay diyor helal olsun cok akililarmis 🇺🇸👶👶🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️

  • Yak Gitsin Anıları
    Yak Gitsin Anıları 3 gün önce

    Dünya gibi değil. Zaten orası dünya 👍

  • Mustafa SEVÜK
    Mustafa SEVÜK 3 gün önce +1

    Amerika insanlar ile dalga geçiyor marş fotoğrafları diye algı yöntemi uyguluyor

  • hakan oıodoeoeoeoeozdem4qksodooir

    Hadi hayırlı traslar

  • Faruk Can Yıldırım
    Faruk Can Yıldırım 3 gün önce +5

    UYANİN BEYLER UYANİN BURASİ ZATEN YER YUZU YİLLARCA TÜM DÜNYAYİ UYUTAN A.B.D. TEK KANİT YETER 200 MILYON KILOMETREYLE ILETIŞIME GECEN NASA OKYANUSLARA FIBER KABLO DOSUYOR YERSEN YOKMU GERÇEK BILIM ADAMİ AMA YORUMLARDAN ANLIYOROM YÜZDE SEKSENI YEMIYOR HELAL OLSUN BEYLER

  • kubbe kubbe
    kubbe kubbe 3 gün önce

    Bizimkiler gitmiş olsa, ilk işleri hemen hazine arazisini çevirip marskondu dikmek olur, peşine marsmangal yapıp oradan çıkan dumanı dünyada ki kıl kaptıklarına yelpazeleyip göndermek olurdu belki...

  • Darius Bozorg
    Darius Bozorg 3 gün önce

    20 sene önce de göndermişlerdi, hatta bir tane küçük robot oradaki taşları falan inceliyordu. Bunlar sürekli Amerika’yı yeniden keşfediyor. Havasız Allah’ın çölünde ne yapacaklarsa artık?! önce dünyanın değerini bilin, doğanın dengesini bozdunuz, korona illeti çıktı. Önce buna bir çare bulun. Hal böyleyken, havasız kuru ve çöl marsa gitmiş hayal satıyorlar.

  • cengiz mawi
    cengiz mawi 3 gün önce

    Bırakın bu yalanları yeşil perde çekimi bunlar

  • Gültekin Şahingöz
    Gültekin Şahingöz 3 gün önce

    Baya muhtesemmis goruntuler ,,,deniz ve orman manzarasina bayildik ,,,hep hayalini kurduğumuz rüya gibi bir yer valla!!!!!!

  • ツMavi
    ツMavi 4 gün önce

    Amerika yapiyor abi

  • Oğuzcan Tatlıcan
    Oğuzcan Tatlıcan 4 gün önce

    Burası Ürdün olmasın :D

  • ALİ Veli
    ALİ Veli 4 gün önce

    Bu saçmalıklara inanan cahiller var halen malesef

  • leven daichev
    leven daichev 4 gün önce

    Devon İslands - Mars bağlantısını bir araştırın arkadaşlar.Ay'a inişin başka bir versiyonunu yutturuyorlar bize...

  • h. Keskinn
    h. Keskinn 4 gün önce

    İnsanlar bunlara inanıyor mu hayal satıyorlar

  • mehmet dalma
    mehmet dalma 4 gün önce +1

    Aaaaaaa dogru demis bizim firavun demek bizim azim uzaya aya marsa gitti bile eeerrr uzay gemisini RECEPMI SURUYORDU.

  • Mert Atar
    Mert Atar 4 gün önce

    25 kamera ne brhhh

  • Serdar Erdik
    Serdar Erdik 4 gün önce

    Marsta iyi rakı mangal olur

  • Mevlit Hodoğlu
    Mevlit Hodoğlu 4 gün önce

    Bunlara inanan varmıki

  • Mehmet Özeker
    Mehmet Özeker 4 gün önce +2

    La olm bizim odada telefon çekmiyo adamlara bak hele marsa çıkmış yav he he

  • Arman ADIYEKE
    Arman ADIYEKE 4 gün önce

    İnşikak suresi ''NUMUNE TOPLANDIKTAN SONRA AY TAMAM OLACAKTIR'' diyor... İnsan aya iniş yapıp numune topladıktan sonra ''AY TAMAM OLDU'' mesajını verdi... Daha sonra ''MARS TAMAM OLDU'' mesajıyla insanoğlu yolculuğunu sürdürecektir. Sırasıyla diğer gezegenler içinde ''TAMAM OLDU'' mesajı tekrarlanacaktır... ''AND OLSUNKİ BİZ SİZİ TABAKADAN TABAKAYA ÇIKARACAĞIZ'' ayeti uyarınca, insan arayışına ''ZERREDEN KÜRREYE'' ayetinin sırrına ererek devam edecektir....

  • Tugrul Bey
    Tugrul Bey 4 gün önce +3

    Mars diye bizi yiyor olmasın bunlar Bildiğimiz dünyadan fotoğraflar.

  • Anıl Dağlı
    Anıl Dağlı 5 gün önce

    Bu kadar cahili bir araya istesen toplayamazsın.

  • Resul Akdeniz
    Resul Akdeniz 5 gün önce

    Toki duymasin

  • MURAT özcan
    MURAT özcan 5 gün önce

    babaniz 3 bucuk milyar yil önce ordaydi ya göl o civarlarda olmaliydi iste..amana kazma kürekle dalam be bu ne bicim hokkali yalanlar yahoooooo

  • xaver kusdemir
    xaver kusdemir 5 gün önce

    Benim Dedem Satürne gitti 1 hafta kaldı sonra3 haftalıģına Neptuna gitti Yani bütün buralara çişinini yaptı neyse tekrar Dünyaya döndü. Vatanımıza. Valla dedi en güzel. VATANIMIZ

  • xaver kusdemir
    xaver kusdemir 5 gün önce

    YALAN.!!!!!!!!! NEVADA DA ÇEKILDI

  • Yasin Atasoy
    Yasin Atasoy 5 gün önce

    Videoda 480 myon km lik yoldan bhasediyor. Oki 7 ay 5040 saat ve nasanin araci saatte yaklasik 100 bin km yol yapmis hemen hemen. Onu gectim 480 milyon km oteden nasil veri aliniyor. Birkac yuz km de bir istasyonmu kuruldu. Yoksa uzayda mesafenin onemi yok mu. Biri beri anlatsin

    • Kaan Ozy
      Kaan Ozy 2 gün önce

      480milyon kmden veri akısı saglayan teknoloji neymis merak ettim bi acıklasalar bide foto cekiyor video cekemiyor bak seen oyle bir teknolji olsa 7/24 360 derece yayın yaparlardi.nasa ayın orjinal görüntüleri bile yok diyor neyine inancaksınız

    • Sercan Yılğın
      Sercan Yılğın 4 gün önce

      Veriler ışık hızıyla geliyor nasanın dediğine göre 20-30 dk da geliyormuş

  • Veli Demir
    Veli Demir 5 gün önce

    Haber global benim resmim geldi ama haber yapmadınız olmaz böyle üzüldüm buna

  • Mustafa Genç
    Mustafa Genç 5 gün önce

    azıcık araştırın öyle haber yapın.. perseverance de günei paneli yok..kendi gücü il 5 sene çalışacak. oraya koyduğunuz görüntü ile alakası yok...

    • Anıl Dağlı
      Anıl Dağlı 5 gün önce

      Sen araştır güneş paneli var ama tek enerji kaynağı güneş değil ayrıca 5 değil 15

  • İDDİA UZMANI
    İDDİA UZMANI 5 gün önce

    İnsanları hari bir şekilde kandırıyorlar

  • Али Ахмад
    Али Ахмад 5 gün önce

    hepsi yalan

  • Bay yıldırım yıldırım

    Bu balık gözü lensleri neden kullanıyorlar halaa anlamadım

  • Sadigoff _S.
    Sadigoff _S. 5 gün önce +6

    Adamlar milyar dolarlar harçlayıp keşif yapiyor, marsta yaşama ihtimalini araştiriyorlar, bizimkiler "yalan". " öyle marsmi olur?"." Inanmayin" laflarindan başka yaptiklari bisey yok. Türkiyede de Azerbaycanda da durum aynı. Çok acınacaklı durum. Bizim için en büyük başarı başarılı tik tok videolari cekmekten ibaret

    • ALİ Veli
      ALİ Veli 4 gün önce +2

      Ne yapsınlar herkes senin gibimi her uydurulan saçmalığa inansın,

    • SERGİO VARIŞLI
      SERGİO VARIŞLI 4 gün önce +1

      Oda basarılı olsa ülkelerimiz kakınamıyor

  • HARRY POTTER
    HARRY POTTER 5 gün önce

    ismini bile bilmiyorsunuz

  • melankoli ,
    melankoli , 5 gün önce +1

    Bi yorumlara bakayım dedim düz dünyacılar burayıda sarmış.
    Nato mermer nato kafa, IQ yerlerde

  • Serkan Keskin
    Serkan Keskin 6 gün önce

    İyi kimse gelip eleştiri yapmadan rahat rahat izliyim

  • EVREN ÇAM
    EVREN ÇAM 6 gün önce

    Benim orda bi 3+1 jüpiter manzaralı bi ev var. Kiraya isteyen olursa veririz. Depozito yu falan arayın görüşelim

  • Levent ESEN
    Levent ESEN 6 gün önce +1

    Aya gidiş bile bir yalan millete palavra atmaya ne meraklı bir ülke bu Amerika.

  • Prussian Reich
    Prussian Reich 6 gün önce +1

    Yorumdaki abiler yerli marslılar ondan diyorlar bura mars değil diye

  • Oyuncu AtomicShark
    Oyuncu AtomicShark 6 gün önce

    Bu sahtekarliklara ortak oluyorsunuz.

  • Nursen nur
    Nursen nur 6 gün önce

    Bizim muteahhitler orayida halleder

  • Riza Zuveykli
    Riza Zuveykli 6 gün önce

    Nasa bize boş arazileri gösteriyor. Mars 'ta bir çok roma döneminden kalma tarihi eser vardır. Abbasi ve emevi döneminden kalma cami ve medreseler vardır. Nasa bizi kandırıyor.

  • Elnur Nesirli
    Elnur Nesirli 6 gün önce

    Heç kəsdə qalxa bilmez

  • Elnur Nesirli
    Elnur Nesirli 6 gün önce

    Niye aldadırsiz inşaları mars falan yok heckes qalxmayıb göye

  • Mete Han
    Mete Han 6 gün önce +1

    Yalan yahu marsa falan gidilmedi kanadanın uçsuz bucaksız yerinde çekip ardından efekt verip bizlere yutturuyorlar.

  • Papua Au
    Papua Au 6 gün önce

    Marsdaki madenleri ekonomiye nasil kazandiririz diye atv de program bile yaptik amerikalilar ne karisiyor bizim marsimiza ya eytt amerikaa

  • Mustafa Ceylan
    Mustafa Ceylan 6 gün önce

    Dunya gibi cunki dunya. Yutmayalim

  • Fenomen Nikola Tesla
    Fenomen Nikola Tesla 6 gün önce

    Nasa degil Kasa.insanligi somuren kasa.Hic guzel yapmamislar hic inandirici durmuyor...😉

  • Her Tel Den
    Her Tel Den 6 gün önce

    Kahraman Mars

  • Doğan Bey
    Doğan Bey 6 gün önce

    Torunlara birkaç arsa alim değerlenir

  • Kaan
    Kaan 6 gün önce

    Marsta kimse yok gibi
    Kameraya kim ¢ekiyor
    Oda beli degil

    • Kaan
      Kaan 2 gün önce

      @Berkay
      Robot Var evet

    • Berkay
      Berkay 6 gün önce

      Robot varya orda 🤦‍♂️

  • Atilla Oral
    Atilla Oral 6 gün önce

    Mantığım bana şunu diyor. Madem aya inildi herseyiyle bilindi yalayip yuttuk o zaman her gün gidip geliyor olmamiz gerekirdi. Bu da Karadeniz deki doğalgaz işi gibi.. sahi ne oldu doğalgaz biz habire fatura ödüyoruz.

  • Toto skilaçi
    Toto skilaçi 6 gün önce +2

    Resmen kazık.
    Millete kazık atıyorlar.
    Bunlar kesinlikle gerçek değil.
    Inanmayan delilerdenim ben de ama deli olmayı tercih ediyorum enayi olmaktansa.

    • Toto skilaçi
      Toto skilaçi 6 gün önce

      @Gamer Furkan bilmiyom

    • Gamer Furkan
      Gamer Furkan 6 gün önce

      @Toto skilaçi o kadar çok bilmişsen ver bir kaynak inanmıyor yalancı olduğunu kabulleniyorum

    • Toto skilaçi
      Toto skilaçi 6 gün önce

      @Gamer Furkan
      Var.
      dolu.
      Kaynak ver deme şimdi araştır

    • Gamer Furkan
      Gamer Furkan 6 gün önce

      Kanıt var mı?

  • Rıdvan Baydu
    Rıdvan Baydu 6 gün önce

    Burada halen dünyanın düz olduğuna inanan ve buralara gitmenin imkansiz oldugunu sananlar var. Uyanın beyler sene 2021 cahiliye döneminden çıkın 1960 larda bile marsa yakin gitmeler yapıldı. En acisi da ne biliyor musun H.Çelebimiz vardi ve bu şekilde düşünenler onu idam ettiler.

  • Sedat Cavusoglu
    Sedat Cavusoglu 6 gün önce

    Yalanciyi..