Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm Fragmanı

Paylaş
Ekle
  • katma 20 Şub 2021
  • Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Kanalından Öneriler
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
    bit.ly/2HVjRzZ
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
    bit.ly/36J1Or8
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
    bit.ly/33CdZUC
    Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın
    bit.ly/36DYLQX
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRclip Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw
    atv Resmi TRclip Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
    Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
    trclip.top/ceLBNGSG9w5qEbzQqZjqjuwjoin
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 70

  • Seda Temur
    Seda Temur Gün önce

    Yine hastası olunacak sahneler,👍🤝

  • احمد علي
    احمد علي 3 gün önce

    شكرا لكم على اضافه اللغه العربيه

  • Savaş Kırımlı
    Savaş Kırımlı 3 gün önce

    184 fragman nerede fragmanı erken vermeniz için dislike 👎 mı atalım..........

  • televizyon budak
    televizyon budak 4 gün önce

    İsak bittin isak!!!! Şimdiden güle güle 👋👋👋👋

  • Bunyamin Ankoz
    Bunyamin Ankoz 5 gün önce

    AKSİYON FAZLA OLSUN

  • Ratatouilo
    Ratatouilo 6 gün önce

    .

  • Güngör Arelim
    Güngör Arelim 7 gün önce

    Bu yam yamları bu diziye kim aldı senarist arkadaş sarhoşmuydu çöp tenekesini getirsen daha iyiydi hıç olmazsa çöpler atılırdı barı

  • Volkan Kartal
    Volkan Kartal 8 gün önce

    Bu ne böyle Hızır a eroin suçlaması hemde CIA tarafından. Ne CIA cilar gördük bu dizide bu kadar sacmasini hiç görmedik. Fedai leri alın artık diziye. Fedailer kimsesizler filan biraz heyecan gelsin bence tüm sezonların en zayıf senaryosu

  • mehmet asel
    mehmet asel 8 gün önce

    4 televziyondan ATV sildim cakirbeylilerein üzerine gitiğiniz sürece böyle kalirsiniz ne kaldı tadı sürekli cakirbeylileri eziyorsunuz böyle dizi olmaz olsun devam edin bu gidiş te hickimse izlemez

  • Servet Doğan Adana Adanalı kebap otomobil motor

    Bu kadar fazla reklam izleyiciyi bıktırıyor.

  • Ahmet Yabas
    Ahmet Yabas 8 gün önce

    Alparslanı felç bırakma senarist

  • turgay sağlam
    turgay sağlam 8 gün önce

    Bunu nasıl yedirdiniz izleyiciye anlatın bana lütfen.adam sırtından ensesinden arka tarafdan vuruluyor.adamı sırt üstü sedyeye yatırmış sınız.böyle amatörlük olmaz.ya ben hiç Bir şey bilmiyorum.yada siz izleyiciyi uyutma konusunda büyük ustasınız.

  • Sinan Esen
    Sinan Esen 8 gün önce +1

    Dostum değilsin senarist diyenler burdami

  • YILMAZ YOZGATLI
    YILMAZ YOZGATLI 8 gün önce

    Ulan arkamdan bir siren ambulans dedimki alpaslan bunda zor açtım yolu

  • Osman Keleş
    Osman Keleş 8 gün önce

    Fragman bile heyecan verici :)

  • Salih Uykun
    Salih Uykun 8 gün önce

    Kafadan mermi yiyerek İbrahim tatlıses ölmediyse bu hayatta. Inan hiç kimse ölmez.
    Alparslan ölmedi. Çünkü daha fedailer ileride ortaya çıkacak. Bunun başın da alparslan olacak ve öldü süsü verilecek.

  • zeinl yusf
    zeinl yusf 8 gün önce

    ÇAKALLARIN SALTANATI ASLANLAR AYAĞA KALKANA KADARDIR YÜRÜ BE İLYAS REİS DAĞIT ŞÖYLE İŞTE

  • Web Designer
    Web Designer 8 gün önce

    aslında fragmanı diziden sonra verseler daha iyi olur birşey yapıyorsan tam yapacaksın :))

  • Team Amadeus.
    Team Amadeus. 8 gün önce

    Haydeeeee 2 saat kaldı

  • Soner Badan
    Soner Badan 8 gün önce

    Alpaslan ölürse dizi bizim için final olmuştur

  • YUNUS YILMAZ
    YUNUS YILMAZ 8 gün önce

    ALPARSLAN BUGÜN DİZİYE VEDA EDİYOR . MALESEF ÇIKARILDI DİZİDEN HERKESİN BİLGİSİNE

  • Kadir TURAN
    Kadir TURAN 8 gün önce

    Alpaslan ölmesin diziyi izleyen oranı çok azalır vadinin çakırı gibi dizinin kalitesini düşürmeyin lütfen... zaten izlediğimiz adam gibi tek dizi var onu da almayın elimizden

  • Reis Cakirbeyli
    Reis Cakirbeyli 8 gün önce

    Artık İlyas reis başta olsun

  • Reis Cakirbeyli
    Reis Cakirbeyli 8 gün önce

    İlyas reis eski sürümüne döndü sonunda

  • BURAK PAÇALI
    BURAK PAÇALI 8 gün önce

    2. fragman yokmu

  • Reis Cakirbeyli
    Reis Cakirbeyli 8 gün önce

    İlyas reis yargı dağıtıyor

  • Reis Cakirbeyli
    Reis Cakirbeyli 8 gün önce

    İlyas reis dal Budak bırakma

  • Zulfiyye Mehdiyeva
    Zulfiyye Mehdiyeva 8 gün önce +1

    Alpaslan yoksa bizde yokuz

  • izzetcan rahman
    izzetcan rahman 8 gün önce

    Bence artik Alparslan olsun ilyas cakirbeylide ortaligi yaksin yiksin

  • محمد شريف داوود

    اذا بموت الاب اثصلان بحرق ااعالم

  • yavuz Solgun
    yavuz Solgun 8 gün önce

    Alpaslar bir sure sakat kalacak

  • Team Amadeus.
    Team Amadeus. 8 gün önce

    Yesssss

  • Team Amadeus.
    Team Amadeus. 8 gün önce

    Bu bölüm çok heyecanlı olacak

  • Bilinməyən Həqiqətlər

    yeni konular bulmalısız, aynı olayları tekrar tekrar izlemekten sıkıldık artık. ilk sezon nereye şimdiki nereye. Bollywood tarzıne geçtiniz artık.

  • Orxan Mamedov
    Orxan Mamedov 8 gün önce

    Arkadaslar size bir soru İstermisiniz DAHLAN kurtlar vadisi pusuda tilki Andrey olsun bence reyting taban yapar dusunsenize pusuda unlu olmus aktorler yani dusmanlar hakan isgender buyuk ersoy ulubey poyraz sagir sahmeran lutfen bu isimlerden birini getirin Ayrica duyduguma gore Alparslanin babasi yasiyor yusuf cakirbeyli gelsin Artik ve yusuf cakirbeyli kurtlar vadisi aslan amca yani selcuk yontem gelsin senarist dikkata alirsa dizi rekorlar kirar benden soylemesi

  • Vefa Memmedova
    Vefa Memmedova 8 gün önce +1

    Alparslan ölmediki! Eşkiya Nostalji dizide Okan Hastanesi'ne Alparslanın kaldırıldığını söyledi

  • hacer şimşek
    hacer şimşek 8 gün önce

    alparslan ölemez edho bitemez

  • Emir Akkuş
    Emir Akkuş 8 gün önce

    Fragmanı açarken karşıma çıkan reklam 38 saniyeydi , fragman 30 saniye.

  • Enes DİLEK
    Enes DİLEK 8 gün önce

    Çoktandır çatışma yoktu adamlar pembe diziye bağladı paslanmışlardı

  • Fatih Yesil
    Fatih Yesil 8 gün önce

    Diziden Alparslan ayrılırsa bu dizi bizim için bitmiştir. Adana'dan berber Fatih Nakliyeci huseyin

  • iso bbcn
    iso bbcn 8 gün önce

    Başrolde oynayanları gölgede bıraktığı için adamı öldürdünüzya daha ne diim size ilyas annesi öldü evde oturmaya başladı demmekki hayriye hanımın çok etkisi varmış

  • Шайма Абдуллаева

    Где серияяяяяч

  • Serhat Yor
    Serhat Yor 8 gün önce

    Dallar budaklar işte şimdi kesilecek!

  • Erkam Bülbül
    Erkam Bülbül 8 gün önce

    Hızır reis katliam yapicak

  • ecrin kurt
    ecrin kurt 8 gün önce +1

    Yemin ederim Alpaslan rüyalarıma girdi akşam olsada izlesek

  • Film Dizi ve Fragmanlar

    Sonunda İlyas geri döndü 🤘

  • alperen diren
    alperen diren 8 gün önce

    Kubilay hain

  • Walter Coinprofit
    Walter Coinprofit 8 gün önce +10

    Kârlı tüccarların anlaşmalarını otomatik olarak kopyalayabileceğiniz ortaya çıktı. Tanınmış tüccar Walter Bulls bunun nasıl yapılacağını kendi örneğiyle gösteriyor, Telegram "Walter Coin Coin" olarak bulunabilir.

  • R M
    R M 8 gün önce

    Alparslan öldümü

  • حمودة عفرين F - 35

    عقبال درع العشرة مليون مشترك 🌹

  • Polat Usta
    Polat Usta 8 gün önce

    İLYAS DÖNDÜYSE İZLEYEBİLİRİZ İŞTE GÖRMEK İSTEDİĞİMİZ İLYAS ÇAKIRBEYLİ.
    ALPARSLAN ÖLMEZ İNŞALLAH

  • Nisanur Ertürk
    Nisanur Ertürk 8 gün önce +1

    Demişler ki İlyas Çakırbeyli öldü şimdi yazsınlar efsane geri döndü



    Zaafı olan herkes ölür
    ~ İlyas Çakırbeyli ~

  • SonRituel
    SonRituel 8 gün önce

    Saçma sapan, bağlantısız, akışsız, meramsız bir senaryo ile basit ucuz yapımı birleştir üstüne de anlaşmaya/paraya göre öldür/dirilt yap olsun EDHO!

  • filozof baci
    filozof baci 8 gün önce

    Onlarca eli silahli adam otelde bi işe yaramadi reislerinden biri vuruldu. Onlar orda ne icin varlar asansörden inen korumalari gereken kimseleri izlemek icin mi yoksa gozleri etrafta yabanci her kisiyi göz hapsinde tutmak ve reislerine bisey olmasini onlemek icin mi? Koruma yakin koruma nasil davranır haberleri yok. Bi bakın dwvlet adamlari korumaları nasil davraniyor gozlemleyin. Tiyatro mu oynuyo ne diye bakıyosunuz yukardan odadan gelenlere? Otele yeni musteri gelmiş kimdir belli degil diksenize gözünüzü ona.
    Yazan yonetenler bunlari dusunmeli. Oyle aval aval gezmeye geldik modunda tetikci ekibi olmaz. Reislere değil etrafa bakacaklar.

  • Mazlum Kilic
    Mazlum Kilic 8 gün önce

    Alp aslan ölürse ikinci bir kurtlar vadisi olur nasilki çakır filmde öldü filmin tadı kalmadi bu da aynen böyle olur

  • Aydemir Memmedov
    Aydemir Memmedov 8 gün önce

    Alpaslan ölmeyecek ölurse bakmayacam

  • Necmeddin Kemal Durumlu

    Bu nasıl iş ya hep bir fragman Alparslan ne oldu belli değil

  • İsmayıl Cəbrayılov
    İsmayıl Cəbrayılov 8 gün önce

    Son bolumlerde Alparslana cox yuklenmisdiler istirahet vermek ucun xestexanaya gonderdiler Alp olse men bu diziye baxmaram Alparslani mence her kes beyenir

  • Menderes Koç
    Menderes Koç 8 gün önce

    Yaprak dökümü Şevket yine otu çekmiş!!! Arayıp da bulamazdiniz...Birde ördek yürüyüşü yapsın ; diğer oyuncularla...

  • Ayse Kundakci
    Ayse Kundakci 8 gün önce

    Oldumu ya Alpaslan nolur söyleyin ölmesin

  • Atakan Manduz
    Atakan Manduz 9 gün önce

    Zaafı olan herkes ölür... ilyas çakırbeyli

  • Serkant Akkaya
    Serkant Akkaya 9 gün önce

    Alpaslan ölürse eğer bu diziyi kimse izlemez. Demedi demeyin.

  • Ahmet sert
    Ahmet sert 9 gün önce +1

    Dostum olmaz ,düşmanım yaşamaz.

  • katil pm
    katil pm 9 gün önce

    Anlaşılan alparslan ölmüş moruQklar

  • Onur Karakus
    Onur Karakus 9 gün önce

    Birileri demişki öldü şimdi yazsınlar Çakırbeylilerden İlyas reis geri döndü 🤙

  • Karapapak YT
    Karapapak YT 9 gün önce

    Bu akşam yeni bölüm yokmuydu ya?

  • Muhammet Güzel
    Muhammet Güzel 9 gün önce

    Ama saçmalıylrsunuz artık yaaa önceki bölümleri özledik reisin artık vuruşunu kırışını özledik

  • Enes Kotan
    Enes Kotan 9 gün önce

    Artık ramo izleyicisiyim raci şaşmazdan sonra bozuldu bu dizi

  • bulut deniz
    bulut deniz 9 gün önce

    Efsane bir bölüm geliyor

  • Enes 18
    Enes 18 9 gün önce

    Bu bölüm inş sağlam Çatapat olur.